Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

kirjablogikirjallisuus

Mitä Milka lukee? - Tervetuloa

Olen viime aikoina innostunut jakamaan kuvia kirjoista joita luen Instagramiin, jonka myötä aloin pohtia mahdollisuutta kirjablogin perustamiseen. Tämä blogi, Mitä Milka lukee? on pohdintani tulos.



Olen blogannut kirjoista englanniksi vuodesta 2009 lähtien. Koska luin pääsääntöisesti englanniksi, myös bloggaaminen englanniksi tuntui luontevalta. Suomessa suoritettujen opintojen myötä olen löytänyt kiinnostuksen suomalaista ja suomenkielistä kirjallisuutta kohtaan, jonka vuoksi ajatus suomeksi bloggaamisesta tuntui hyvältä juuri tällä hetkellä. Instagramin kautta olen päätynyt useiden suomalaisten kirjabloggaajien profiileihin ja niiden myötä minulle on esitelty useita mielenkiintoisen kuuloisia kotimaisia ja suomeksi käännettyjä kirjoja.



Viimeisen n. kahden vuoden ajan olen lukenut pääsääntöisesti e-kirjoja, lähinnä siksi, että mielestäni minulle paikallisten kirjakauppojen englanninkieliset kokoelmat ovat melko suppeita. Olen kaivannut "oikeiden" kirjojen lukemista, ja suomeksi lukemisen myötä olen taas päässyt sivujen vaihtamisen vauhtiin. Olen kierrellyt paikallisia kirppareita, tilannut halpoja suomenkielisiä pokkareita netistä, ja selaillut paikallisen kirjastoni kokoelmia. Tuntuu kuin uusi maailma olisi avautunut minulle vain sen vuoksi, että olen päättänyt, että haluan lukea myös suomeksi.



Suunnitelmissani on, että kirja-arvostelujen lisäksi tulen jakamaan tässä blogissa kaikenlaisia kirjoihin ja kirjallisuuteen liittyviä kirjoituksia, kuten listoja ja kirjallisuus-uutisia. Silloin tällöin saatan myös kirjoittaa elokuva/TV-arvosteluja ja muita kulttuuriin liittyviä juttuja.

Jos haluat seurata päivityksiäni Instagramissa, klikkaa tästä!
Twitteristä löydät minut nimimerkillä @milkamilka.

1 comment:

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib